Wednesday 21 September 2011

                                        to my gurlz . so . i sad . tapela . nk wt cm mne . terserah laa nk ckp pea , aqo jdy cm nie sume sbb kau . kau ta sedar . saat indah bukan senang dipetik . antara aqo dengan kau ta pernah bersua . terdetik plak at haty nk tulis bnda nie . seorng lelaki yg ikhlas mencintai hnye di balas dengan hamunan .aqo dimaki . aqo dianggap pnyebab semua mslh . kdg2 terfikir difikiran pea lagy salah diriku , perlukah aqo mnjdy seorang yang setia pada cinta ataupun biakn saja aqo mnjdy bhan hinaan , bagai sebuah patung yang tegak tidak ad sebarang tanda ia berfungsi . sakit tiada ubatnye selain pnyesalan atau hnya melupakan .satu cebisan senyum digambarnye sudah mampu mengembirakn hati saya .sudah cukup memberi kerinduaan , namun ape yg iperlukan hnye mnjdi pmntaan , ta terasa dibalas , hnye kesedihan sebagai blasan . mengalir dan terus mengalir airmata dipipi, mkin hari mkin terasa dugaan , mkin berat hati melepaskn ,hakiatnye inilah khidupan saya . kebenaran .hari merindui . hari2 terpaksa tahan dugaan , terpaksa menerima knyataan . kali saya luka awak . luka selukanya hati saya . awk memberi kelukaan yg sangat dalam untuk saya . saya masih bertahan . ta mntk dihentikan , membiarkn dengan hati terbuka awk . siapalah sya untuk meminta awak bhnti daripada pea yg awk lakukan . sesungguhnya saya nye seorang lelaki yg hnye mampu bertahan bertahun lmenya hnye untuk menilai erti cinta . erti sebuah kehidupan yang saya perluka di masa hadapan .sebuah klukaan yg tiada pengubatnya ,hnye kemaafan dan pyesalan dan memendam rasa .letih bdan mulai dirasai . betapa peritnya hati unuk menghabiskn ayat-ayat ini . betapa hncurnya hati menulis satu demi satu ayat disini . mungkin dengan kepergian saya nanty baru awk bhnti mykitkan hati saya . saya hnye insan yg hnye mampu bertahan dan terus bertahan demi mempertahankn cinta . sebutir demi sebutir airmata jtuh membasahi bumi . 

akan ade penyambungnya if aqo da tak lagy rasa sedih mcm nie .
hnye untuk awak , supaya kasih , cinta saya dihormati .

No comments:

Post a Comment