Friday, 21 October 2011

penipuan .

            yes .menipu memang laa salahh kann . tapi kadang2 kita perlu tahu bila dia menipu dye sebenarnya tak mahu kita terluka ,jelous n mcm2 . so , normal laa . selalu lah fikir yg baik2 oke .
em , sebenarnya saya rindukan awak , walaupun da sebulan saya balik rumah , cuti sem , tapi saya belum dapat jumpa awak ,yea2 , saya tahu awak kan belum cuti sem lagi , awak baru jea nk final kan . it ok awak . saya faham . tapi kdg2 hati mendesak wak , nak jugak jumpe awak , nak jugak tgok awak . da nme rindu kan awak .
em . kdg2 saya nk jea pergi kt awak , tapi saya ta berani bila awak da ta bagi . saya tana perkara yg leppas jadi lagi . em skrg saya nk awak tahu saya jelous sgt dengan kawan2 awak . tapelaa awakk kan , hidiup belajar kan lagi pun kita kt tempat orang kan , so , normal laa uhh kawann . kan ?:P
hee , 2 jela awak ,
skrg awak kt kem , awak boleh txt pun jrang2 kan , mybe saya akn rindu dgn awak . tapi tapelaa awak bukannnye pergi buat bnde bkn2 kan wak ?
awak jge diri ea . miss awakk sgt2 . ily .
bye .

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget