Monday 24 October 2011

perasaan hati :(

       perasaan . perasaan .  aku ta suka bermain dgn perasaan sendiri . sedih , sayu , pilu semua aku dapat rasakn .knpe ! knpe ! knpe ! aku perlu rasakn bgni . rindu ? yea . saya rindu awak . saya rindu sgt2 awak . awak , cptlh balik awak . blik lah cpt ea awak . saya rindu nk tatap wajah awak , rindu nk gurau dgn awak . awak , .rindu semua awak , rindu bila awak ade dgn saya awak balik aa cpt ea awak . saya da rindu sgt kt awak nie awak . perasaan , ta boleh kah kau bersabar sedikit wahai perasaan , sampai bila kau nk lihat aku menangis perasaan , ?  smpai bila ? yea , aku tahu perasaan kau rindu dye . sabar ea . da ta lme daa perasaan . dye da nk balik tuhh . sbar jap ea :) beginilh keluhan hati aku bila aku da rindu sgt kt dye . kdg2 aku lemaah untuk meneruskan hari2 seterusnya tnpa dia disisi .tapi kami berpisah untuk belajar , untuk mencari kesengan hidup bukan suka untuk berjauhan . aku msih engt kata2 dye nk jdi (DATIN) . yea , aku paham , semuaorang inginkan kemewahan , aku akn cuba bljr untuk memberi kesengan pdanya kelak .ta slh dia berangan , mybe kata2nya hnya gurauan tapi bg aku aku paham ape yg diinginkn . jiwa , bdan dpt rasakn kepenatan , keluhan dan berbagai2 onak duri aku dpt rasakn . hati , rindu itu biasa sygs , cuba bersabar ea . dia pun pasti rindukan kau . kita same2 sabar ea .kita kena phm ea , dye pergi untuk beljar . keluhan demi keluhan darii diri aku nie dapat aku rasakn , tp bagaimanapun aku kena paham yg dia belajar . awak , saya rindu awak , nanti awk balik izinkn saya untuk mlepaskn rindu saya untuk awak ea . oke , that all , dye pun ta bg aku jiwang2 sangat , aku pun ta tahu knpa , mybe ta snggup nk bce , atau lain2 laa , itu hak dye . oke , bye ,
ily .  IMISSYOUSGT2 . GDNYTE .

No comments:

Post a Comment