Wednesday 30 November 2011

hey ! ntahlaa labuu .

                       labu labu . mane kau labu oii . aku da penat nie labuuu .
hish , ntahla , na start cm mne pun ta tw . bila dimara terasa , bila ta bg ckp konkong . skrg da bg ckp pelik plak dah . HAHA . macam2 skrg nie . dimara terasa , ta marah kita yg kecewa ,nasib laa kau ade wahai blog ,bole jgak aku dok ngepek itu ini kt dlm nie .dahlaa kan , aku buat cm nie pun untuk kau , aku bg pun untuk kau .aku ta kesah sgt dgn kau . sama ade aty aku sakit atau tak aku jea tahu , sama ade aku jiwa kacau atau tak aku jugak yang tahuu . so , ta ade bnda yang kau dapat tahu selain aku bgi tahu atau perubahan dari aku . aku buat nie untuk kau , untuk kau , senyum , gmbira , ta rasa di konkong n everything for u oke babe .biasa laa kan , ta perlu nak pelik ,mnusia boleh berubah dgn khndk dirinya sndiri . sayang mmpnyai bnyk mkne , mybe inilah salah satunye . so fikirkan , pergunakan dan jdikan yg terbaik oke . kesimpulannya , aku cuma ta perlukan ape yang aku tak suka . ape kau nak , ape kau mahu bgtahu , so aku yg pertmbgkan . untuk kau jugak oke .
oke . ily .<3

No comments:

Post a Comment