Monday 28 November 2011

perasaan .

                           aku sebenarnya sedih bukan kerana ape2 . aku sedih , aku menangis kerana aku sendiri ta mampu untuk terima seadanya . if aku salah pilih knytaan mknenye aku akn khlgn kau . aku sedih kerana teringat kata2 yang kau ta pernah sayang aku . aku sendiri ta phm . sama ade guraun , hnyalan , atau dugaan semata-mata dan mybe juga kepuraan . sayang ta bmkne kita akn dapat , tak sayang ta bmkna gak kita tak kan dapat . sumpah weyhh , aku pening , aku serabot , aku berada di mne . fkrn yg sngt bercelaru dgn cinta , pelajaran , wang , dan lain2 laaa . dgn siapa lagi aku nk luah kan kalau bukan di blog aku nie kan . ta kshla ade uwg bace atau tak , jnjy aku boleh bercakp dgn diri aku sendiri dan mampu berfikir ape yg btol ape yg salah . aku pun ta phm sbnrnye npe tiba2 jea aku teringat bnda nie sdgkan  tadi , semalam aku happy sbb kau ade disisi aku . ouh dunia , ape lagi kali nie ? ape lagi nip ? haish , ta phm dan ta mgrti . biakn sayang itu datang dengan sendiri .
oke , that all ,  saya sayangkan uwg yg saya sayang :)

No comments:

Post a Comment