Wednesday, 6 June 2012

salam . dah lame sgt aku biakan blog aku nie menyepi , tiba2 plak aku terdetik untuk cuba bukak blog yg begitu bnyak habuk setelah berbulan2 aku biarkan , sebelum aku bercerita panjang , aku cuma nak bg thu korg , hati aku bukan beribu tpi cuma satu .

mungkin sekali baca , dua kali baca tade kesan , tpi bila dibaca perlahan2 , dan fahami mksdnye anda akan tahu bertapa luluhnya sebuah hati yg kini tak tahu mane arah sebenarnya .

owg tatau laa at aty owg ade dye o ta ?  em , sygss ? cinta ? ape tuhh ? owg ta rety da , em ntah laa .syg owg pun dah hilang .bye .

oke , nip sebenarnya msg dia untuk aku , ntahlaa sebenarnya aku ta mampu untuk berkata2 , tpi aku cuba jugak untuk menaip untuk jdikan perkara nie satu cerita , mungkin pendek atau panjang .

untuk pengetahuan korang aku couple dah lebih 4 tahun kot itu pun lu aku ta silap laa , ntah , mybe hanya kerana kebosanan , ntahlaa aku pun ta paham sebenarnya . untuk awakk , silalah cuba untuk berterus terang ,saya ta pernah kenal erti putus asa dalam cinta saya . so , mybe ta perlu kata apa2 selain awak sendiri cuba untuk lari dari diri saya , gunalah beribu cara pun , saya harap awak mampu . bertahun couple sebenranya aku nip ta pernah disayang kot , so tape , kt mne ade kebhgiaan at situ ade aku , aku cuba terus mendongak2 dan terus mendongak ke atas , tanpa kenal erti putus asa .bukan senang mencari bahagia ,ta semua orang boleh rasa ,sebab itu betapa sakitnya dugaan kdg2 boleh diubati dengan kebahgian walaupun sikit ,sebab itu jugak mnusia kdg2 lalai untuk menyukai seseorang hanya dsbbkan kebahgian walaupun sementara .sebab itu manusia dikurniakn hati ,tpi mlngnya hati ta mampu berbicara  sepertimna dirasakan , oleh sebab itu juga mnusia dikurniakan perasaan , agar ia lahir dri hati dan sebab itu juga mnusia dikurniakan mulut yg mampu bercakap supaya dapat diluahkan dengan kata2 .ape yg boleh dikatakan sekarang , ta perlu tanya soalan jika kita sendiri tak mahu tahu jawapannya .
so , take note .

hati ta tenang bermkna akan terjadi sesuatu , sama juga seperti menaip tapi ta mampu nk jdikan sebuah cerita , bermakna korang hanya perlu fikir knpe aku ta mampu untuk menaip sekarang , mungkin aku tengah gembira atau sebaliknya .
so , assalamualaikum .

2 comments:

There was an error in this gadget