Thursday 29 September 2011

cerita terakhir :(

               sakit . sangat perit awak . terlalu perit . setelah sekian lame saya mempertahan kan cinta yang saya sendiri tak tw mane arahnya , mne awalnya , mne pehujungnya . hari ini saya dah give up dgn cinta . sakit ! sakit ! sakit !  CINTA / COUPLE . yang hanya membuatkn sayagagal , bersalah dgn diri sendiri . cinta inilah yang membuat masa , wang , pergorbanan , airmata , ketandusan , penyesalan , kesedihan . sesungguhnya cinta inilh yg membutakan saya mane berlian mana kaca . sedih yg sangat terasa membuak di lubuk hati saya awak . knpe ? mengapa ? sampai bila ? bagaimana lagi yg saya nk katakan untuk awak , nasihat , marah , taip di blog , fb , untuk awak cuba faham sejenak hati saya . sekian lama awak , sangat lama bagi saya memprtahankan cinta ini awak , awak lah yg memberi saya berundur , sedikit demi sedikit awak hancurkan permintaan saya . awak hancurkan hati saya tanpa awak sendiri tahu , bagaimana , keadaan saya sekarang . tidurkah sya ? makan kea saya ? senyum ke saya ? menangis ke saya ? happy kah saya ?
 awak , satu kebahagian yang datang untuk awak dengat mendapat kawan , sahabat , teman baru yang mampu membuat awak tersenyum , mampu membuat awak gembira hanya mampu membuat saya menangis , hanya mampu membuat kesedihan di atas persahabatan awak . kehidupan yang jauh memberikan kia berjauhan , pertengkaran . perasaan cemburu saya tinggi awak . awak ta pernah nk bergurau dgn saya sehaapy awak bergurau dengat sahabat awak sendiri , yang baru awak kenal , yang awak baru tahu bagaimana awalnya , tidak tahu akhirnya ,andai satu kebahagian untuk awak kali ini , bahagialah awak di atas penderitaan yang saya rasa kan sekarang .
     kesedihan yang saya rasai hnya menunggu saat untuk digembirakan , di balas dgn penyesalan , namun tak , TAK dapat awak . 
kebahagian awak kadang mampu membuat saya tersenyum kegembiraan , tetapi di sebalik senyuman itu lah ditemani dengan setitis airmata .kadang2 gurauan awak , pujukan serta rayuaan awaklah menjadi penawar kelukaan hati saya , malah sebaliknya awak tetap lakukan , berikan penderitaan yang sama untuk saya . tengoklah , betapa BODOHnya saya , betapa lemahnya hidup saya sebagai seorang lelaki . seorang lelaki yg kalah dalam cinta awak . awak , pernah saya berharap agar satu hari awak mampu faham keinginan saya . nasihat demi nasihat hnye nampak penghalang . semua di mata awak hanya konkongan , hnya kongan awak ,. pernahkea awak fikir sejenak knpe dan mengapa saya lakukan . awk , dimata awak sekarang hanya mahukan keseronokan hidup , permainan zaman remaja awak , awak ta berfikir keseronokan awak mahukan itu lh yg memberikan kebahagian cinta kita bina selama ini makin dan semakin menghampiri jawapan . awak . kali ini , saya sendiri akan mintak maaf , mohon diampunkan , mohon dihalalkan apa-apa saja yg awak berikan . inilah cerita terakhir saya untuk awk baca dan renungkan . diikiutkan hati banyak lagi yg saya nk taip dan tulis disini , tapi bg saya cukuplah setakat ini , kerana semua yg saya taip kt dlm blog nie awak baca tapi ta ade perubahannya . awak hnya bace dan baca . sekian ,  terima kasih SITI KHATIJAH BINTI SYAMSUL .

1 comment: