Wednesday 19 October 2011

TERIMA KASIH .

             thank , thank dan thank untuk awak kerana memberikan saya kekeuatan untuk teruskan hbngn kita nie . selepas gaduh ary 2 saya tgok awak da mula sedar , da bnyk berubah , tapi saya tak ta tahu laa hnye lakonan atau realiti . saya ta boleh nmpk awak dan ta boleh bace ape ade kt hati awak . da lme saya ta sentuh blog nie , oke dibiarkan mnyepi pun ta sedap jugak . kali nie sya nk bercerita tentang rindu saya kat awakkk . awak , saya rindu sangat kat awak , kdg2 terbayang yg saya da boleh jumpa awak , tapi hakikatnye tak .awak pun balik lmbt lagi kan , cuti saya pun da nk abes da wak . harapan saya sebelum pape jdy saya daat jumpa awak . biar saya menangung kerinduaan supaya senang di masa kelak bu=ila kita da selalu berjauhan .
that all . bye syg .

No comments:

Post a Comment