Sunday 19 February 2012

                        hye , da lame tta edit blog nip . sorry laa k . bkn tade bnda nak kongsi but aku busy sangat skrg . okeoke , aku cerita satu oke , but kowg mesti janji , da bace kowg diam cukup laa oke .



skrg , aku semakin jauh dengan dye , semakin ingin aku lupakan dye semakin aku rasa sayang kt dye , semakin bertambah rindu aku kt dye , npelaa susah sgt nak buang dye dri hidup aku . mybe aku terlalu sayang dye , terlalu mgkut hati aku . diam2 tak diam , senyum dlm gmbra pun , aku da couple dgn dye hmpir 5 thun , mne nak senang aku nk lupakan dye kan , but skrg aku da mula benci dan benci dye , aku sendiri ta phm , cuma satu jea sekarang aku fikir , perlukah aku buka pintu hat aku nie kt orang lain . bersambung ...............


muka dye comelkan . dye shopping bkn ajak aku pun :(

tuh jela erk kowg , mlss dah dtg nk taip bnyk :)
bye <3

No comments:

Post a Comment