Wednesday 22 February 2012

I am not wrong if I started to love other people who always make me smile

        cinta sentiase dtg untuk yg memerlukan , tpi cinta itu cuma pergi dengan titisan , pergi dengan kesunyiaan , pergi dengan kekecewaan . pertahan kan cm mne pun cinta , sayang cm mne pun . kasih cm mne pun , aty nip tetap ada stu , dan boleh dimiliki oleh seorang , knpe time nak seuanya indah , but perit bila ditinggal kan . perlu ke cinta itu dibiarakn tanpa bertanya khabar walau sekalipun , walau hanya sebagai satu ingatan ? sebulan , dua bulan , 3 bulan , kau pergi tanpa sebarang pesanan , aku masih sanggup untuk menerima segala dugaan , tapi sampai bila , sampai bila kau nak biarkan aku sendiri , senang susah aku sape yg amek tahu , kesihatan aku sape yg nak amek tahu lu bukan aku berkongsi dengan kau , but , kau biar aku sendiri . cm mne lagi nak aku buatkan untuk kau , mybe hanya satu , kte pemisah segala masalah .    aku rase , i am not wrong if i started to love other people who always make me smile , happy , enjoy in mylife . knpe kau perlu bersikap tidak adil untuk kita . aku rase , no longer love me to you . end story !

No comments:

Post a Comment